Designar och skapar virtuella upplevelser riktat mot museer och utställningar, samt spelutveckling med fokus på Virtual Reality.
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 109 | 90 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 6 | 72 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 6 | 72 |
Årets resultat (tkr) | 5 | 57 |
Summa tillgångar (tkr) | 161 | 117 |
Antal anställda | 1 |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Omsättning (tkr) | 109 | 90 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 6 | 72 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 6 | 72 |
Årets resultat (tkr) | 5 | 57 |
TILLGÅNGAR | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | ||
Omsättningstillgångar (tkr) | 161 | 117 |
Tillgångar (tkr) | 161 | 117 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 87 | 82 |
Obeskattade reserver (tkr) | ||
Avsättningar (tkr) | ||
Långfristiga skulder (tkr) | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 74 | 35 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 161 | 117 |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | ||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | ||
Löner till övriga anställda (tkr) | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | ||
Sociala kostnader (tkr) | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|
Antal anställda | 1 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 109 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | ||
Vinstmarginal | 5.5% | 80.0% |
Soliditet | 54.0% | 70.1% |
Kassalikviditet | 217.6% | 334.3% |
Designar och skapar virtuella upplevelser riktat mot museer och utställningar, samt spelutveckling med fokus på Virtual Reality.